Tuesday, December 29, 2009

birthday seorang anak melaka. HAHA.

conversation between us on fb.
me : nananaaa! happy birthday! ;D 
me : sori lambat wish, aku baru sampai rumah. ngee~
syazana sharif : its oke ted! thanks tau!
me : welcome! ;) kau nak present tak? gaahahaaa.
syazana sharif : is it a question?! 
syazana sharif : the answer is, yeah, of course i want, org gila je tanak oke..ahhaahaha
me : ahahhh. tengok lah nanti aku gali mana2 lubang.
me : kalau jumpa apa apa aku bagi ahh. agagagaa. 
syazana sharif : jgn gali2 sebarangan oke! ;p
me : dun worry. paling paling pon aku gali lobang caceng je. ;D
syazana sharif : kesah ha! gali lah, jumpe harta karun bg aku oke! hahaha
me : ok. nanti aku carik caceng banyak2 tuk ko. ;D
syazana sharif : cacing kau bg buat ape!
syazana sharif : buat masak asam pedas? ahhaha emas tape jugak!
me : ohh, kau penah try ke buat caceng masak asam pedas? LOL! 
me : ouhh, baru aku tau kau mkn emas masak asam pedas slama nih. hahaa. 
syazana sharif :  penah, aku bg itik makan, ahhaha,
syazana sharif : emas tu bgs masak dgn asam pedas, muka berseri2 je pergi sekolah, ahahah 

 inilah dia kalau dah orang melaka tu semua benda dia mau tibai masak asam pedas je. ;P
eid 2009.
spot us! ;P

No comments:

Post a Comment