Wednesday, December 15, 2010

a day before the partayy!

pagipagi tuh babysit aleena jap,then nak dkt tngh hari baru aku mandimanda. GAHAHA. tak snonoh! lepas mandimanda lunch japp then,, lps zohor suruh mama hantar aku gi umah wan. [haihh,cepat la boleh driving! ;P]setibanya beta di rumah wan,, tengok2 rinda,shila,lia,zu,syikin,ayu,apiz semua dah ada kat dapo. dorang dah dtg since 9a.m tuhh! haihh,, sorry ye korang, salah dpt info dari cik Far. xsilap,dia kata kat aku lps zohor start. ngeee~ then, beta pun mencemar duli mengupas bawang. ecehh! ;P time tngh kupas bawang tu entah apa topik perbualan ktorang time tu tak ingat la,, but suddently syikin tanya,, "camne polis melayu slumber je pegang anjing ehh?" pastu tetiba aku menyampuk.. "ohh, kalau org yg pegang ngan anjing tuh dedua tak basah takpe lah,,tak payah TAYAMUM. unless kalau anjing tu basah,atau tangan polis tu basah" pastu shila ngan rinda gelak tak hingat punya. then baru aku sedar aku tersalah ckp.. it should be SAMAK bukan TAYAMUM la macik! ROFLOL! GAHAHAAAA~ tapi lia ngan zu lambat pick-up siket. few seconds lps tu baru dorang gelak. LOL! segan.segan. xD pastu ayu ngan apiz gi fetch waneyy dari umah beliau. then lps fetch waney,apiz hantar rinda,shila,lia,syikin,zu balik rumah mereka. ecehh,mentang2 dah boleh drive kan? ;) so tinggal beta bersama waney &ayu dok kupas bawang kat dapo. lps apiz balik dr hantar dorang semua, apiz culik ayu utk pegi umah nana amek ayam. yg si nana ngn wan plak dari pukul 11 tak balik2 dari central market beli souvenir. aneh.aneh. lps tuh tetiba yan, rashad,qutbi,syarif dtg entah dari mana. pastu dorang pun join la kitorang kupas bawangg,,sambil borak2 pasal apa yg jadi time diorang nak beli present earlier that day. haihh, sabar je la bila dah duduk dengan clown-clown nih. gelak je lah keje aku. dah la kupas bawang pon nak kne ajar camne.haishh datin yan nih! haha. ohh,fyi, ptg tu baru kali ketiga qutbi bercakap ngn aku since 2 years back. hakhak. bodobodo je dia pegi bahan aku pasal bawang aku yg ter...oupsyy,taleh citer kat sini. private! and the words is "ehh, tak bunyi pon?" sengal! plus tht day was the first time he call me ted. haha. apsal excited sngt ni fatin? okay, then lps diorang balik baru lah the couples ayu-hafiz & nana-wan jumpa jalan pulang.LOL! it's late and i'm going home. to the place where i belong~ where the love is always been enough for me~~ :P [menyanyi pule fatin nih.haihh.]

nana tolong tengok je? ;P
i'm home!
collection series: mr bean mini fan. ;)
i bought it for the present exchange session at the party! ;)
hee~ comel kan? ;))

No comments:

Post a Comment