Saturday, March 20, 2010

nakama!

18th March 2010.
pegi rumah lin pukul 11.45 a.m,, then around 12noon baru gerak WW dngn tya skali. arrived at WW then straightaway pegi jumpa syue, iela, anis, aien dkt bowling. then the guys pon sampai. aku ngan tya mmg tngh lapo gile gaban,, so kitorang ngan lin, hariz, piz gi A&W jap. then wan ngan fik pon turun gak nak g mkn NZ. time mkn tuu suddenly eddy ckp syue call. iela majuk coz kitorang tak gerak together2. hmmm,, dorang ckp if pukul 1.15pm kitorang tak sampai kat bowling, semua takleh main. gahahaa. diorang dngn slambe ckp.. "elehh,, ingat aku takot sangat ke?" LOL! then kitorang still delay2 sambil tunggu wan ngan fik dari NZ. tya plak ckp die tamau main lahh,, gahahaa. then 1.20pm kitorang naik. kelihatan iela yg sngt benganggg dngn kitorang. LOL! seriously aku blurr gile time tuu. aku tak paham ape yg jadi. =,=" hehe,, sorry iela! then dorang pun main laa bowling. aku tngk jee. best dowhh tngk expression muka org lps mencampak bola. heeee~ eddy dpt highest score,,lin lowest. hariz 2nd lowest kot! hahaa same jee dorangg ni! xD next kitorang pun gerak gi surau. otw gi surau jumpa nano! ohh rindu gilaaa! tya ngan aku pon borak2 jap ngan nano & mak die. mak die mmg friendly ngan kitorang.. kalo jumpa forsure borak lame laa ngan mak die. then habis borak kitorang rush gi surau. tot tet tot tet~ dah solat, ttbe nano plak masuk surau. snap pics, then kuar. pstu miyol grak balik. pstu kitorang g karaoke bilik paling besar??!! gile sengal! aku tak nyanyi pun. sgann,, ahahaaa~ dorang gile sengal. pilih laguu jiwangg2. pastu sesat lagu "marry had a little lamb little lamb!" ;P afterwards gerak NZ. daku mkn roti arab & teh ais. weyhhh rinduu roti arab! lame tak mkn. hehee~ fik mkn roti canai besarrr punye 2 kepingg! wan & hariz mkn tosai gee. pstu eddy mkn nasik & ayam madu! perghhhh! berpeluh2 die mkn! tya, lin, izzani, piz, amir tak mkn. diet? ;D pstu grak busstop. guys balik then kitorang gi bli A&W utk teah jap.(lin's sis) then teah hantar kitorang balik. ;)
bilik lin yg teratur sngt! ;P
meet nano!
champak+PK=nakama!
we were friends since form1, besties since form2!

No comments:

Post a Comment